“La doua luni de la deschiderea primului magazin Macro, incheiem alte patru proiecte dezvoltate sub acest concept”, a declarat, intr-un comunicat de presa, Richard Mansel, CEO-ul lanturilor de magazine Macro si Mic.Ro.

Investitia medie pentru o unitate este estimata de oficialii Mercadia la valoarea de 500.000 de euro.

Cele patru magazine au suprafete de vanzare cuprinse intre 386 metri patrati si 932 metri patrati. In fiecare magazin lucreaza aproximativ 30 de persoane.

Primul magazin Macro din cele patru va fi deschis chiar la sfarsitul acestei saptamani, la Constanta, potrivit comunicatului.

Sub brandul Macro vor fi rebranduite si reamenajate magazinele de tip discount MiniMax, preluate de Mercadia Holland BV in urma cu un an.

Prima unitate Macro a fost deschisa in mai anul acesta, la Brasov, in cartierul Tractorul. Investitia a fost de jumatate de milion de euro pentru unitatea care ofera 4.000 de produse alimentare si nealimentare.

Citeste si:

[Vezi aici cum arata magazinul Macro din Brasov.]

Lantul Macro va ajunge, pana la sfarsit de an, la un numar total de 150 de unitati. Dintre acestea, 53 vor fi fostele MiniMax.

Compania de retail controlata de Patriciu mai administreaza si lantul de bacanii Mic.Ro, care in prezent are peste 600 de unitati.

Mercadia Holland BV a inregistrat o cifra de afaceri anuala de circa 460 milioane de euro, potrivit unor informatii anterioare.

Oficialii companiei estimeaza ca Mic.Ro va finaliza anul cu un total de 1.300 de magazine fixe si 1.000 mobile, pe roti. Intregul proces de expansiune a Mic.Ro si Macro il va costa pe omul de afaceri Dinu Patriciu intre 225 si 250 de milioane de euro.