Unilever South Central Europe va achizitiona de la Darko, o companie din Bulgaria, detinuta de Balkan Accession Fund, brandurile de inghetata, reteaua de distributie (forta de vanzari) si unitatea de productie. Valoarea tranzactiei este confidentiala, anunta compania.
Compania Darko este al doilea mare producator de inghetata din Bulgaria, fiind prezenta pe piata cu branduri ca Eskimo, Casablanca, Weekend, Magic Ice, Free, Belinda, Alaska si Milka, atat pe piata de impuls, cat si pe piata inghetatei pentru acasa.

Prin achizitia Darko, Unilever South Central Europe intra pe piata de inghetata din Bulgaria.

Profitul inregistrat anul trecut de Darko a fost de 7 millioane de euro.

Ca parte a acordului incheiat, aproximativ 80 de angajati Darko vor fi transferati catre Unilever. Darko va pastra personalul de productie, facilitatile de depozitare si va produce inghetata sub brandurile Darko pentru piata din Bulgaria.

Unilever desfasoara operatiuni in peste 100 de tari si vanzari in peste 180 de tari. Compania are aproximativ 167.000 de angajati si a generat o cifra de afaceri de 44,3 mld. euro in 2010.

Unilever South Central Europe, cu sediul in Bucuresti, coordoneaza operatiunile de marketing si vanzari din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia si Kosovo.

Infiintat in ianuarie 2005, Balkan Accession Fund este un fond de capital privat regional de 110 milioane euro, cu investitii in Romania, Bulgaria, Turcia, Moldova si Albania. Portofoliul BAF include companii din domeniile: distributie si retail, transport si logistica, domeniul refrigerarii, productie de inghetata, microfinantare, leasing, produse financiare pentru consumatori, echipamente de inchiriere, IT.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri