Ea considera ca pentru a excela in munca sa, este important ca angajatul sa surprinda placut cu ceva anume, iar cele mai apreciate actiuni sau rezultate sunt:

Initiativa si angajament. O persoana care da dovada de initiativa si implicare este o persoana care va iesi intotdeauna in evidenta si care va intra cu usurinta in targetul de “talente” al unei companii;

“Walk the talk” - Este acel comportament care inspira incredere si care va face un manager sa spuna “ma pot baza oricand pe aceasta persoana”. Astfel, respectivul manager va avea incredere sa delege sarcini importante acelui angajat si sa il prefere atunci cand este vorba despre o actiune cu grad ridicat de importanta;

Citeste si:

Asumarea responsabilitatii. Apare cel mai des ca o scuza a unui esec, trag inapoi, ne fac nesiguri, tematori si indecisi.

Atitudine pozitiva. Cand vorbim despre dezvoltarea si cultivarea unei atitudini pozitive, avem in minte, in primul rand, atitudinea pe care o adoptam in situatiile limita sau problematice, situatii in care ne pierdem calmul, speranta si bucuria. Cheia este sa pastrezi o gandire pozitiva in ciuda situatie in care te afli, sa mentii o atitudine optimista in fata adversitatii, dar sa o cultivi zilnic, chiar si in contexte neutre.

"Toate aceste comportamente trebuie, insa, sa fie unele constante la o persoana, nu doar izolate", a spus Loredana Vladareanu.

Citeste pe larg opinia Loredanei Vladareanu despre ce trebuie sa faca angajatii pentru a fi cei mai buni din echipa si preferatii sefilor in articolul
Ce trebuie sa faci pentru a deveni preferatul sefului?

Ce trebuie sa faci pentru a deveni preferatul sefului?

Ce trebuie sa faci pentru a deveni preferatul sefului?