Potrivit noii strategii de expansiune, reteaua Agricola Bacau va creste de la 43 de magazine la un numar total de 170 de magazine la sfarsitul anului 2013.

Investitia medie in remodelarea magazinelor existente este estimata la 15.000 de euro/magazin, exclusiv echipamentele frigorifice de expunere a produselor.

"Extinderea retelei proprii de magazine este o buna sursa de cash, dar si un important vector de imagine pentru comunicarea valorile companiei si a brandului”, a declarat Grigore Horoi, presedinte Agricola Bacau.

Citeste si:

In 2010, cifra de afaceri obtinuta pe segmentul retelei proprii de magazine a avut o pondere de 11% in afacerile companiei Agricola International. Obiectivul este ca in 2013 aceasta pondere sa ajunga la 30%.

In 2010, Agricola Bacau detinea 14% din piata carnii de pui, 19% din piata de semipreparate si produse de tip ready-meal.

Din Grupul Agricola Bacau fac parte Agricola International, Salbac, Europrod, Avicola Lumina- Constanta, Aicbac, Comcereal, Suinprod Siret, Agricontruct, G.A. Nutritie Animala.