Noul magazin are o suprafata de vanzare de 2.300 de metri patrati pe care comercializeaza 4.500 de articole alimentare si nealimentare, inclusiv produse marca proprie.

„Ideea Metro Punct Turda este de a oferi clientilor profesionisti un sortiment de baza, de care au nevoie zilnic, pentru a le facilita aprovizionarea", a declarat Dusan Wilms, director general al Metro Cash & Carry Romania.

Astfel, compania finalizeaza anul cu sase magazine Metro Punct (Satu Mare, Piatra Neamt, Targoviste, Buzau, Pitesti si Turda).

Metro deschide un magazin in Pitesti. Urmeaza Turda

Metro deschide un magazin in Pitesti. Urmeaza Turda

Metro Punct este un format mai restrans de magazin operat de Metro Cash & Carry in Romania. O astfel de unitate are o suprafata aproximativa de 2.000 de metri patrati, adica de patru ori mai putin fata de un magazin cash & carry clasic din retea. Primul magazin Metro Punct a fost deschis in aprilie 2010.

Citeste si:

In total, Metro Cash & Carry finalizeaza anul cu o retea formata din 32 de magazine (operate sub brandurile Metro Cash & Carry si Metro Punct) in 24 de orase.

Metro Cash & Carry (parte a grupului german Metro AG) este primul retailer international care a intrat pe piata romaneasca, in 1996. Magazinele lantului se adreseaza clientilor revanzatori, persoane juridice, vanzarea facandu-se en gros, pe baza de legitimatie.

Harta expansiunii Metro Cash & Carry