"Anul trecut au fost inaugurate 63 de magazine. De la inceputul lui 2014 si pana acum au fost deschise 50 de magazine, iar pana la sfarsitul lui in total vor fi deschise cel putin tot atatea ca anul trecut. Numarul lor ar putea fi si mai mare, dar depinde de disponibilitatea proprietarilor de spatii de a incheia rapid contracte cu noi", a declarat Pawel Musial, directorul general al Profi.

Potrivit unor declaratii anterioare, investitia intr-un magazin este de ordinul catorva sute de mii de euro indiferent de starea spatiului in care acesta va functiona. De altfel, pentru 2013, cand a deschis 63 magazine, Profi a avut un buget de investitii pentru extindere de 18 milioane euro.

El a aratat ca in 2015 Profi isi propune sa deschida cel putin acelasi numar de magazine ca in acest an si sa lanseze un nou format de magazin. "In momentul de fata lucram la un format de magazin care sa fie adaptat conditiilor din orasele mici de provincie, pe care il vom testa si pe care speram sa il putem lansa cu succes in cursul anului viitor", a aratat Musial.

In prezent, retailerul opereaza doua formate de magazine: unul standard - Profi si unul de suprafata mai mica - Profi City. In 2012, retailerul anuntase ca are in plan un format de magazin destinat zonei rurale - Loco, dar la care a renuntat ulterior.

Profi a deschis un nou magazin la Cluj-Napoca

Profi a deschis un nou magazin la Cluj-Napoca

Profi este al doilea mare retailer modern din Romania dupa numarul de magazine, dupa Mega Image, cu o retea de 255 de magazine, prezenta in 41 de judete si cu peste 6.000 de angajati. Retailerul vizeaza sa ajunga la o retea de 400 de magazine in urmatorii ani. Compania si-a dublat profitul net anul trecut, de la 13,1 milioane lei in 2012 la 26,8 milioane lei (6 milioane euro), in timp ce cifra de afaceri a crescut cu 26%, la 1,45 miliarde lei (330 milioane euro).

Sursa foto: MediafaxFoto