Bogdan Pirvu, fostul director al diviziei de Vopsele si Tencuieli din cadrul companiei, va fi noul CEO al AdePlast, potrivit unui anunt al companiei. Functia ramasa vacanta a fost preluata de Adrian Alistar, in timp ce la conducerea operatiunilor financiar – contabile a fost promovata Anamaria Oros.

O alta promovare importanta il vizeaza pe Florin Puscuta, care devine Director National de Vanzari, dupa ce anterior a ocupat pozitia de key account Manager in cadrul companiei. Si divizia Produse Termoizolante are un nou manager, in persoana lui Daniel Dragomirica.

“Schimbarile efectuate vin in completarea procesului de reconfigurare organizationala inceput inca din 2013. Atunci AdePlast si-a setat un mod de functionare pe divizii de activitate, fiecare cu management specific, raportat la cele trei platforme industriale de la Oradea, Ploiesti si Roman. Noile modificari in organigrama sunt decizii care vin in contextul in care AdePlast a atins un nivel consitent de dezvoltare industriala si de piata in Romania, tinzand sa devina un jucator regional important. Aici si-au format un background care ii recomanda sa preia total fraiele executive ale companiei. Nu pot decat sa ma bucur ca astfel de oameni au reusit sa se dezvolte in AdePlast intr-un timp atat de scurt. Am incredere deplina ca aceasta echipa va face un upgrade important al companiei catre o noua faza de dezvoltare”, a declarat Marcel Barbut, proprietar AdePlast, care se va ocupa in continuare de dezvoltare si viziunea strategica pentru companie.

Contactat de catre wall-street.ro , proprietarul AdePlast nu a dorit sa comenteze pe marginea subiectului.

Citeste si:

Bogdan Pirvu are 40 de ani si se afla in AdePlast din anul 2012, cand a preluat dezvoltarea segmentului de vopsele si tencuieli decorative al companiei. Bogdan Pirvu este licentiat in Managementul Intreprinderilor si are un background solid format in vanzari, dar si in zona de management, trecand in 16 ani prin toate etapele de dezvoltare profesionala.

Anul trecut AdePlast a raportate o cifra de afaceri de peste 300 milioane de lei (aprox. 67,5 milioane de euro), in crestere cu 19% fata de 2013. Primele doua luni din 2015 au un avans de 28 de procente fata de aceeasi perioada din 2014.

Principalii concurenti ai AdePlast la nivel local sunt Henkel, Baumit sau Duraziv.