"Analizam intrarea pe mai multe piete, iar urmatorul punct pe harta este Austria, urmat de Germania si SUA. Urmarim mai ales deschiderea de magazine in centre comerciale pe pietele din strainatate. Incaltamintea romaneasca este foarte bine vazuta si primita de catre straini", a declarat Ana Cornea (foto), manager si actionar al Denis Romania.

Compania detine in prezent 36 de magazine in Romania si alte doua spatii comerciale pe piata din Ucraina. Intrebata despre cum sunt vanzarile pe piata vecina, managerul Denis Shoes sustine ca piata si-a mai revenit in regiunea afectata in cursul anului trecut. "Este al treilea an de prezenta Denis pe piata din Ucraina, insa chiar si dupa conflictele care au lovit tara simtim ca isi revine consumul", a mai precizat Ana Cornea.

Intrebata de wall-street.ro ce investitii ar fi necesare pentru a intra pe pietele straine, managerul Denis Shoes a precizat ca investitiile din acest an ar putea totaliza 2 milioane de euro.

Potrivit datelor Denis Shoes, aproximativ 30% din totalul productiei de pantofi de la fabrica din Suceava merge la export.

Denis Shoes, doua magazine in Mega Mall, in urma unei investitii de jumatate de mil. de euro. Planuri pentru anul in curs

Denis Shoes a ajuns la 36 de unitati in Romania dupa ce a inaugurat doua noi spatii de vanzare in Mega Mall, cel mai nou centru comercial din tara noastra. In cele doua branduri prezente in cel mai mare mall bucurestean - Why Denis si Ana Cori Collection, Denis Shoes a investit aproximativ 500.000 de euro.

Citeste si:

"Este pentru prima data cand deschidem doua spatii Denis Shoes intr-o singura unitate comerciala. Avem asteptari mari de la Mega Mall. Este totodata cea de-a treia inaugurare din acest an, iar planul este sa ajungem la un total de 10 unitati in 2015, tinta fiind mai ales spatiile comerciale.

Tot in ceea ce priveste planurile pentru acest an, Ana Cornea sustine ca se asteapta ca afacerile grupului sa creasca in acest an cu 15%, dupa ce la nivelul anului trecut business-ul s-a ridicat la circa 10,5 milioane de euro.

"Mizam pe o crestere a business-ului de 15%, la aproximativ 12 milioane de euro doar pe piata din Romania, fara a lua in calcul si piata ucraineana unde activam cu o firma separata si care anul trecut a avut vanzari de aproximativ 1 milion de euro", a mai punctat Ana Cornea.

Conform datelor furnizate de catre reprezentantii Denis Shoes 50% din vanzari sunt generate de incaltamintea pentru femei, 30% sunt accesorii, in timp ce numai 20% din vanzari sunt pantofii barbatesti.

Principalii concurenti ai Denis Shoes la nivel local sunt atat sucevenii de la Marelbo sau fabricile de profil din Romania, cat si producatorii straini care vand in Romania, mai ales cei italieni, dar si producatorii asiatici.

Sursa foto: Patrick Vrabie | wall-street.ro | Toate drepturile rezervate