Profitul net realizat Albalact in primele sase luni din acest an se ridica la 18,8 mil. lei (4,2 mil. euro).

“Suntem multumiti ca am reusit sa ne mentinem cresterea profitabila, chiar peste ceea ce am planificat. De foarte putin timp, am venit si cu inovatia promisa, tot in portofoliul lui Zuzu: am lansat Zuzu Stors, un iaurt special, cu ingrediente 100% naturale si multa proteina, produs printr-o tehnologie unica in acest moment in Romania. Cu Zuzu Stors speram sa cream o noua categorie in piata iaurturilor si sa-i invatam pe consumatorii romani ca un iaurt bun si hranitor nu inseamna neaparat un iaurt gras”, declara Stephane Batoux, director general Albalact.

Zuzu Stors are 2% grasime si 8 grame de proteine, de doua ori mai multe proteine fata de un iaurt clasic, fiind obtinut prin procedeul de ultrafiltrare.
Albalact este lider cu brand-ul Zuzu in piata de lapte (lapte UHT si lapte pasteurizat) inca din anul 2008. Albalact mai este lider de piata pe segmentul untului de masa si pe segmentul smantana, cu brand-ul omonim Albalact.

Seful Albalact: Am testat Zuzu ca brand international in 2015

Seful Albalact: Am testat Zuzu ca brand international in 2015

Grupul francez Lactalis va face oferta publica de cumparare pentru 97,5% din actiunile Albalact (ALBZ), pretul oferit fiind cu 6,3% mai mare decat cel stabilit miercuri pe Bursa de Valori Bucuresti. Lactalis va plati 337 mil. lei (75 mil. euro) pentru cumpararea acestor actiuni. Francezii vor delista compania daca reusesc sa achizitioneze cel putin 90% din titlurile producatorului de lactate in oferta.

Lactalis cumpara Albalact cu 75 mil euro si vrea sa delisteze compania

Lactalis cumpara Albalact cu 75 mil euro si vrea sa delisteze compania