“Consumatorul nostru din online are o varsta intre 35 si 45 de ani, cu mentiunea ca si persoanele mai in varsta pot comanda online avand posibilitatea sa foloseasca call center-ul nostru unde sunt ajutati sa isi creeze cont si sa isi finalizeze comanda. Profilul este de client tanar, care nu are timp de petrecut in magazine, vrea sa comande repede si sa le aiba acasa. Este importanta si gama de produse, cauta produse naturale, calitatea este importanta, cauta produse bio, specialitati. In plus, vorbim de un consumator cu venituri peste medie”, explica Badea.

In opinia sa, pentru a atrage trafic un magazin online trebuie sa bifeze urmatoarele elemente: sa fie usor de navigat, oferte personalizate si targetate. “Consumatorul trebuie sa poata face cumparaturi in 5 minute”, a punctat Claudia Badea.

La un an de la lansarea platformei de cumparaturi online, cora Drive, in 2013, care permitea ridicarea produselor din magazin, hypermarket-ul a implementat livrarea la domiciliu, iar in prezent, metoda din urma reprezinta trei sferturi din totalul vanzarilor online.

“Suntem prezenti cu serviciul online in toate magazinele din Bucuresti si intr-unul din Constanta. Se confirma ceea ce am testat in Cora Lujerului in 2013: clientii sunt foarte atenti la serviciile pe care le oferim, la gama de produse de pe site, la design-ul acestuia, la modalitatea de plata, dar si la cea de livrare: la domiciliu sau ridicare din Cora Drive. Ni s-a confirmat ca este foarte importanta livrarea la domiciliu, ponderea acestora din totalul vanzarilor online castiga din ce in ce mai mult teren, in prezent aceasta este de 73%”, spune Claudia Badea.

Sursa foto: Mircea Dragos Photography