Noul magazin de proximitate Plus are o suprafata aproximativa de 1.100 metri patrati, dintre care 850 metri patrati suprafata de vanzare si 250 metri patrati spatii aferente si pune la dispozitia clientilor 70 de locuri de parcare.

“ Ne bucuram sa sarbatorim un an de existenta pe piata romaneasca. Pana la momentul actual am deschis 32 de magazine in Romania si intentionam sa deschidem, pana la sfarsitul acestui an, alte doua magazine, continuand astfel strategia noastra de expansiune la nivel national”, a declarat directorul general Plus Discount Romania, Uwe Klostermann

Plus ofera o gama de peste 1.200 de produse, incluzand atat produse alimentare de baza, legume si fructe proaspete, carne proaspata in regim de autoservire, produse refrigerate si congelate, cat si produse nealimentare, detergenti, cosmetice si hrana de animale, articole de uz casnic, electrice si electrocasnice. La acestea se adauga alte 26 de produse destinate diabeticilor.

Prezenta retelei Plus la Sfantu Gheorghe se inscrie in programul de expansiune la nivel national, care va continua in toate orasele cu peste 20.000 de locuitori.

Citeste si:

Primele 11 magazine Plus au fost deschise concomitent in noiembrie 2005 in Bucuresti si in alte sapte orase ale tarii, ocazie cu care oficialii companiei au anuntat investitii de 200 milioane de euro pana la finele lui 2006.

Plus este marca a grupului Tengelmann si exista pe piata germana de peste 30 de ani. Compania este prezenta cu peste 4.100 de magazine in noua tari europene - Gemania, Austria, Ungaria, Polonia, Cehia, Spania, Portugalia, Grecia si Romania.

Grupul Tengelmann este prezent in 16 tari, operand peste 7.300 de magazine, cu o cifra anuala a vanzarilor de aproape 27 de miliarde de euro. La nivel global, magazinele Plus inregistreaza vanzari de aproximativ 8,5 miliarde de euro.

Jucatorii concurenti pe segmentul retailului de tip discount din Romania sunt miniMax Discount, Kaufland, XXL Megadiscount si Penny Market.