Compania Selena Romania, unul dintre liderii industriei autohtone de spume poliuretanice, etansanti si adezivi, prognozeaza o crestere a vanzarilor pentru anul 2007 de 27% comparativ cu acest an, ajungand la aproximativ 6,3 milioane de euro. Pana la sfarsitul anului 2006, Selena Romania estimeaza realizarea unei cifre de afaceri de 4,95 milioane de euro, in crestere cu 26% comparativ cu anul trecut., potrivit unui comunicat al companiei.

“Domeniul in care activam, cel al constructiilor, cunoaste o efervescenta fara precedent in Romania, iar iar acest lucru reprezinta o oportunitate de dezvoltare extraordinara”, a declarat Dorin Spataru, Director General Selena Romania. “Totusi, principalul motor de crestere in 2006 l-a constituit strategia de piata pe care am implementat-o si care a generat, in segmentele de interes pentru noi, ritmuri de crestere peste cele din piata. Un aport deosebit la aceasta dinamica pozitiva l-au avut produsele mai tinere din portofoliul Selena – etansantii, adezivii pentru pardoseli calde si produsele pentru conservarea lemnului”.

In 2006, Selena Romania va inregistra vanzari in crestere cu 36% pentru produsele de etansare siliconice acrilice, poliuretanice si speciale, cu 59% pentru adezivi prin marcile Tytan si Artelit si cu peste 46% la produsele pentru protectia si conservarea lemnului prin lansarea Libra - o gama complexa de adezivi profesionali pentru industria lemnului.

In plus, segmentul de spume poliuretanice va inregistra o crestere a vanzarilor cu 23% comparativ cu anul 2005, ceea ce reprezinta o evolutie peste nivelul prognozat de dezvoltare a pietei tamplariei termoizolante. “Anul acesta am continuat sa ne dezvoltam pe aceasta grupa de produse si am introdus, in premiera pentru Romania, primul sistem profesional de etansare, izolare si montaj pentru tamplarie termoizolanta - Tytan Eurowindow”, a precizat Dorin Spataru.

Citeste si:

“2007 va fi cu siguranta anul in care piata de spume poliuretanice se va consolida, iar cresterile vor fi de mai mica amploare. Selena Romania si-a propus pentru anul urmator o crestere de 10% pe acest segment, determinata in special de dinamica pietei”, a completat Dorin Spataru.

Astfel, pentru a sustine obiectivele propuse pentru 2007, o directie strategica de dezvoltare pentru Selena Romania va fi cea a adezivilor pentru pardoseli calde, mocheta, linoleum, PVC si parchet clasic prin oferirea unei game extinse pentru pardoseli calde flexibile, dar si printr-o oferta completa pentru montarea parchetului din lemn, ce va include amorse, lacuri si chit de umplere.

Pentru 2007, Selena Romania vizeaza o crestere a vanzarilor la produse de etansare siliconice acrilice, poliuretanice si speciale de 28%, la adezivi de 65%, pentru produse pentru protectia si conservarea lemnului cu mai mult de 100%, iar pentru benzi adezive pentru constructii de aproximativ 130%.