Oficialii Carrefour Romania estimeaza pentru perioada sarbatorilor de iarna o crestere a vanzarilor cu 50% fata de noiembrie, a declarat pentru NewsIn, directorul de marketing Carrefour Romania, Anreea Mihai. Vanzarile din decembrie 2006 vor creste cu 15% fata de aceeasi perioada din 2005, estimeaza oficialii Carrefour Romania.

Produsele cel mai bine vandute in perioada sarbatorilor vor fi, in mare parte ca si anul trecut, televizoarele, brazii artificiali, ornamentele de brazi, fructele, ciocolata si vinul, potrivit Andreei Mihai.

Hipermarketurile Carrefour Romania, au avut vanzari de 397,5 milioane euro, in primele noua luni din 2006, in crestere cu 35,7% fata de aceeasi perioada din 2005, potrivit raportului financiar al grupului francez Hyparlo, proprietarul lantului de romanesc.

Citeste si:

Magazinele Carrefour din Romania au realizat anul trecut un profit net de peste cinci milioane de euro la o cifra de afaceri de 435 de milioane de euro .

Reteaua Carrefour Romania include in prezent sapte hipermarketuri, valoarea totala a investitiilor realizate pe aceasta piata depasind 220 de milioane de euro. Operatorul francez va deschide anul viitor trei magazine, dintre care doua vor fi la Iasi si unul la Cluj-Napoca.