"Pe viitor, vom accelera ritmul de expansiune al retelei de magazine din Romania, astfel incat sa ajungem in 2010 la un numar de 175 de centre comerciale", a declarat directorul general Plus Discount Romania, Uwe Klostermann.

Expansiunea vizeaza inaugurarea de magazine in toate orasele din Romania care au peste 20.000 de locuitori.

Plus Discount are la sfarsitul lui 2006 o retea formata din 34 de magazine.

Plus ofera o gama de peste 1.200 de produse, incluzand atat produse alimentare de baza, legume si fructe proaspete, carne proaspata in regim de autoservire, produse refrigerate si congelate, cat si produse nealimentare, detergenti, cosmetice si hrana de animale, articole de uz casnic, electrice si electrocasnice. La acestea se adauga alte 26 de produse destinate diabeticilor.

Citeste si:

Primele 11 magazine Plus au fost deschise concomitent in noiembrie 2005 in Bucuresti si in alte sapte orase ale tarii, ocazie cu care oficialii companiei au anuntat investitii de 200 milioane de euro pana la finele lui 2006.

Plus este marca a grupului Tengelmann si exista pe piata germana de peste 30 de ani. Compania este prezenta cu peste 4.100 de magazine in noua tari europene - Gemania, Austria, Ungaria, Polonia, Cehia, Spania, Portugalia, Grecia si Romania.

Grupul Tengelmann este prezent in 16 tari, operand peste 7.300 de magazine, cu o cifra anuala a vanzarilor de aproape 27 de miliarde de euro. La nivel global, magazinele Plus inregistreaza vanzari de aproximativ 8,5 miliarde de euro.

Jucatorii concurenti pe segmentul retailului de tip discount din Romania sunt miniMax Discount, Kaufland, XXL Megadiscount si Penny Market.