Noul magazin Plus are o suprafata de circa 1.380 metrii patrati, dintre care 1.080 metrii patrati suprafata de vanzare si 300 de metrii patrati spatii aferente. Magazinul dispune de 100 de locuri de parcare.

"Cel de-al doilea magazin Plus de la Barlad este prima noastra deschidere din acest an, urmand ca pana la sfarsitul lui 2007 sa lansam in jur de 30 de magazine, majoritatea in orase noi", a declarat director general Plus Discount Romania, Uwe Klostermann, citat de NewsIn. Plus ofera o gama de peste 1.300 de produse, incluzand atat produse alimentare de baza, legume si fructe, carne in regim de autoservire, produse refrigerate si congelate, cat si produse nealimentare, detergenti, cosmetice si hrana de animale. La acestea se adauga alte 26 de produse destinate diabeticilor.

Prezenta retelei Plus la Barlad se inscrie in programul de expansiune la nivel national, care va continua in toate orasele cu peste 20.000 de locuitori. Oficialii Plus Discount au anuntat investitii de 300 milioane de euro in urmatorii patru ani, in extinderea lantului de centre comerciale din Romania.Plus este marca a grupului Tengelmann si exista pe piata germana de peste 30 de ani. Compania este prezenta cu peste 4.100 de magazine in noua tari europene: Gemania, Austria, Ungaria, Polonia, Cehia, Spania, Portugalia, Grecia si Romania.

Grupul Tengelmann este prezent in 16 tari, operand peste 7.300 de magazine, cu o cifra anuala a vanzarilor de aproape 27 de miliarde de euro. La nivel global, magazinele Plus inregistreaza vanzari de aproximativ 8,5 miliarde de euro.Jucatorii concurenti pe segmentul retailului de tip discount din Romania sunt miniMax Discount, Kaufland, XXL Megadiscount si Penny Market.