Grupul Orkla a majorat cu 35 de milioane de lei capitalul social al companiei Orkla Foods Romania, decizia fiind luata pentru a sustine anumite proiecte de investitii, in special pentru modernizarea fabricilor si pentru cresterea capacitatii de productie.

Incepand cu luna aprilie, capitalul social al companiei Orkla Foods Romania va fi majorat cu 35 de milioane de lei, iar grupul Orkla a luat aceasta decizie pentru a sustine proiectele planificate sa se desfasoare in Romania.

"Prioritare sunt investitiile in cele cinci platforme de productie, in special in modernizarea fabricilor, dar si in cresterea capacitatii de productie la categoriile la care vanzarile au inregistrat cresteri semnificative, respectiv ketchup, sosuri si conserve din carne", se precizeaza in comunicatul remis, miercuri, de companie.

Citeste si:

Grupul Orkla este cotat la bursa din Norvegia, activand in domeniile bunurilor de consum de marca dar si in domeniile media, chimie si investitii financiare. Divizia bunurilor de consum a companiei Orkla cuprinde Orkla Foods si Orkla Brands, iar produsele ajung pe pietele din regiunea nordica si statele baltice. De asemenea, aceasta divizie este prezenta si pe pietele din Polonia, Austria, Rusia si Romania.

Orkla Foods Romania este o companie cu capital integral norvegian, infiintata in mai 2002, in urma achizitiei Topway Food.