Cifra de afaceri a grupului Romstal a inregistrat o crestere de peste 40%, ajungand in 2006 la valoarea de 310 milioane euro. „Fiecare dintre companiile existente in componenta grupului s-a dezvoltat in ritm accelerat si in anul 2006. Factorii cresterii din acest an au fost determinati de diversificarea gamelor de produse, pe de o parte, dar si de investitiile permanente”, a precizat directorul general executiv Romstal, Ovidiu Henter.

Romstal, prezent in Romania, Republica Moldova, Ucraina si Italia a inregistrat rezultate financiare record in anul 2006. Pe piata romaneasca veniturile au crescut cu 30% ajungand la 140 milioane euro, iar la nivel international, s-a atins o cifra de afaceri de peste 200 milioane euro, mai mare cu 33% fata de anul precedent. Materialele electrice pentru instalatii au fost produsele cu cele mai mari vanzari anul trecut, inregistrandu-se o crestere de 239% fata de anul 2005.

In ceea ce priveste profitul operational din 2006, acesta a atins, pe plan international, 22,5 milioane de euro, fata de 17 milioane in anul precedent. In stransa legatura cu procesul de extindere global, Romstal a deschis in perioada ianuarie-decembrie 2006, 13 noi centre, dintre care 7 in Romania, 3 in Ucraina, 2 in Republica Moldova si 1 in Italia.

Citeste si:

“Performantele financiare ale companiei Romstal s-au incadrat in previziunile noastre. Am continuat si in 2006 sa ne construim o baza solida de evolutie pe o piata in continua dezvoltare. Ne dorim sa pastram acelasi trend ascendent si in perioada urmatoare, urmand liniile conturate in strategia de dezvoltare a companiei”, a mai declarat Ovidiu Henter. Programul de investitii definit de Romstal pentru 2006 a cuprins dezvoltarea capacitatilor de depozitare, expozitie si distributie, insumand peste 36 de milioane de euro.

In prezent, grupul Romstal cuprinde: Romstal, Valrom Industrie, Valplast Industrie, Belform Prod, Dezim Development, IOS Software Solutions, Central Service Instal, Autoklass Center si City Garden Distribution.

Portofoliul Romstal este grupat in sase categorii de interes, gestionate de divizii specializate – Thermo, Klima, Hydro, Sanni, Electro si Ceramic. Oferta Romstal include peste 20.000 de produse caracterizate de atributele unei piete competitive.