MOL Romania a inregistrat in primul trimestru al anului 2007 o cifra de afaceri de aproximativ 114 milioane de euro, si in acelasi timp o eficientizare a retelei de benzinarii prin cresterea volumului de vanzari per locatie cu 11,4%, fata de aceeasi perioada a anului anterior.
In urma tranzactiei cu Petrom, prin care MOL si-a diminuat numarul de benzinarii, vanzand 30 de statii si achizitionand 11 statii in orase in care compania nu era reprezentanta, cota de piata MOL in ceea ce priveste retailul a scazut cu 0,5%, de la 13% la 12.5% in primul trimestru al anului 2007.

Vanzarile de combustibil au scazut din aceeasi cauza cu 4% in primul trimestru al anului 2007 comparativ cu aceeasi perioada din 2006. Desi s-a inregistrat o crestere de 11.4% in ceea ce priveste vanzarile de diesel, datorita conditiilor de pe piata si cresterii vanzarilor de carduri, aceasta crestere nu a compensat scaderea cu 21,7% in ceea ce priveste vanzarile de benzina.

De asemenea, ca rezultat al diminuarii numarului de statii, si vanzarile din shop au scazut cu 3,5% in primul trimestru al anului 2007 in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, fapt normal, datorat diminuarii retelei cu 14% (19 benzinarii).

„Aceste rezultate arata o crestere sanatoasa – ne-am diminuat numarul de benzinarii si evident cifrele totale au fost mai mici, dar faptul ca a crescut volumul de vanzari per locatie inseamna ca reteaua MOL a devenit una mai eficienta - am reusit sa ne atingem obiectivele, adica sa ne optimizam vanzarile per fiecare statie. Nu ne dorim neaparat cea mai mare retea de benzinarii din tara, insa intentionam sa o detinem pe cea mai eficienta”, declara Zsolt Szalay, CEO MOL Romania.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri