Dezvoltarea afacerii este sustinuta in principal de vanzarile de spuma poliuretanica care au crescut anul acesta cu 35%, pana la valoarea de 1,7 milioane euro. Compania si-a extins recent capacitatile de depozitare si si-a intarit forta de vanzari.

"Selena continua sa isi consolideze pozitia de lider pe segmentul spumelor poliuretanice, unde detine o cota de piata de 32-33%. Situatia buna pe care o avem pe acest segment ne permite sa ne concentram pe alte produse, iar rezultatele se vad deja. Desi pentru moment contributia individuala la cifra de afaceri este mai redusa decat in cazul spumelor poliuretanice, adezivii si etansantii au avut deja o rata de crestere in vanzari de peste 50% in primul semestru", a declarat directorul general al Selena Romania, Dorin Spataru.

Pentru prima jumatate a anului, compania a inregistat o evolutie a vanzarilor de 59% pentru adezivi, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. O crestere importanta de peste 50% a fost obtinuta in domeniul benzilor adezive si de 56% pentru produsele siliconice si de etansare. De asemenea, vanzarile de echipamente si accesorii de aplicare au fost cu 35% mai mari pe primele sase luni ale anului. Pentru 2007, Selena si-a propus o cifra de afaceri de 6,3 milioane euro.

Citeste si:

Compania si-a completat recent forta de vanzari cu pozitii pe care a obtinut cresteri peste estimari si si-a innoit parcul auto pentru sustinerea activitatilor comerciale si de vanzari. Selena Romania a finalizat relocarea si extinderea depozitelor regionale, decizie luata pentru a imbunatati livrarile, capacitatea si conditiile de stocare.