Constructia noului sediu central va incepe in octombrie 2007 si se va finaliza in toamna anului viitor. in afara de achizitia terenului, investitiile ulterioare in constructia propriu-zisa se vor ridica la sume cuprinse intre patru si cinci milioane de euro. Constructia va cuprinde intr-o prima faza o hala de 4.000 de mp, un corp administrativ cu parter si patru nivele insumand 5.000 mp de birouri si o parcare de 10.000 mp. La acestea se adauga proiectele viitoare de construire a unui spatiu destinat coletelor nelivrate pe care nici clientul destinatar, nici expeditorul nu le vor si a unei spalatorii auto.

"Compania creste semnificativ. Numai pentru acest an avem preconizata o crestere de 45%. A fost o decizie bine cantarita si calculata, iar amplasarea constructiei este una strategica si imbina toate aspectele importante pentru activitatile de curierat", a declarat directorul companiei, Adrian Mihai.

Potrivit reprezentantilor companiei, partea de proiectare este in plina desfasurare. Constructia se va axa in special pe utilizarea cat mai eficienta a spatiului si va lua in considerare planurile de dezvoltare viitoare ale companiei, de marire a echipei la 1.800 de oameni si a flotei la 1.500 de autovehicule anul acesta.

Citeste si:

Activitatea FAN Courier se bazeaza 100% pe trasportul rutier, avand 44 de trasee optimizate si toate depozitele din tara sunt amplasate pe centura pentru un acces mai usor. in functie de orasul deservit, fiecare depozit masoara intre 100 - 1.000 mp si 5.000 mp.

Compania a fost infiintata in 1998 si este leader-ul pietei de curierat, incheind anul 2006 cu o cifra de afaceri de 22,5 milioane euro. Fan Courier Express are peste 1.500 de angajati, o flota de 1080 masini si cea mai mare retea de curierat din Romania cu peste 400 de depozite, filiale si puncte de lucru. Compania este condusa de catre Adrian Mihai, Felix Patrascanu si Neculai Mihai.