Cafeneaua este situata in centrul Capitalei, in zona Universitatii si are o suprafata de 140 metri patrati, iar dintre cele 96 de locuri disponibile, 75 sunt inauntru si 26 pe terasa. Cea de-a treia cafenea va fi amenajata pe o suprafata mai mare, iar investitia va fi dubla, a estimat Mahu, citat de NewsIn.

Intentiile de a deschide un numar mare de cafenele in Bucuresti sunt ingreunate de spatiul locativ, iar "chiriile prea mari" fac dificila gasirea unui spatiu propice pentru amenajarea unei cafenele. Publicul tinta a "Cafepedia nu este adresat oamenilor oarecare, eu o vad ca venind aici oameni de afaceri intre 35 - 40 de ani, dar nu numai", a mai spus proprietarul cafenelei.

In ceea ce priveste lantul de restaurante, Mahu a spus ca "nu va ascund faptul ca de mai bine un an se discuta deschiderea in sistem de franciza a unui restaurant "La Mama" in provincie. Pana in acest moment avem deschis un astfel de restaurant pe litoral, la Mamaia".

Citeste si:

Profitul reprezinta circa 10% - 15% din cifra de afaceri, iar acesta este total reinvestit. Lantul de restaurante La Mama a inregistrat in primul semestru o cifra de afaceri de 3,5 milioane euro, in crestere cu 40% fata de aceasi perioada din 2006 si estimeaza pentru acest an vanzari totale de peste opt milioane euro.

La Mama, impreuna cu Cafepedia are, in prezent, circa 500 de angajati, iar numarul celor care lucreaza in cafenea este de circa 30-40 de persoane.

La Mama a deschis primul restaurant in anul 1999, in Bucuresti, iar in prezent compania opereaza sapte unitati. Anul trecut, La Mama a inaugurat si prima cafenea proprie, Cafepedia. Compania a inregistrat in 2005 afaceri de aproximativ sase milioane euro.