Reteaua germana de magazine de tip discount Plus a deschis la Braila al 46-lea magazin din Romania, in urma unei investitii de 1,5 milioane de euro, ca parte a strategiei de expansiune a companiei, anunta NewsIn.
Noul magazin Plus din Braila are o suprafata aproximativa de 1.380 metri patrati, dintre care 1.080 metri patrati suprafata de vanzare si 300 metri pentru spatii aferente. Magazinul respecta un format standard si dispune de 73 de locuri de parcare.

"Acesta este primul magazin Plus deschis la Braila, insa planurile noastre pentru acest oras nu se vor opri aici. Conform strategiei noastre de expansiune, pe termen lung, intentionam sa deschidem si la Braila mai multe magazine de proximitate. Astfel, din luna decembrie a acestui an, brailenii vor avea la dispozitie doua magazine Plus", a declarat directorul general Plus Discount Romania, Uwe Klostermann.

Aprovizionarea magazinului se face zilnic, din centrul logistic situat la Ploiesti si ofera o gama de peste 1.500 de produse.

Plus este marca a grupului Tengelmann si exista pe piata germana de peste 35 de ani. Compania este prezenta cu peste 4.100 de magazine Plus in noua tari europene precum Gemania, Austria, Ungaria, Polonia, Cehia, Spania, Portugalia, Grecia si Romania.

Grupul Tengelmann este prezent in 16 tari, operand peste 7.300 de magazine, cu o cifra anuala a vanzarilor de aproape 27 miliarde de euro. La nivel global, magazinele Plus inregistreaza vanzari de aproximativ 8,5 miliarde de euro.

Jucatorii concurenti pe segmentul retailului de tip discount din Romania sunt miniMax Discount, Kaufland, XXL Megadiscount si Penny Market.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri