Din totalul vanzarilor, peste 40% reprezinta biletele de avion pe curse regulate, charter sau low-cost, in timp ce turismul intern are o pondere de 31,7%, iar serviciile turistice in strainatate de 24,4%. Restul incasarilor provine din servicii conexe pachetelor de baza, precum asigurari medicale de calatorie si asigurari storno, rent-a-car sau cursuri de formare profesionala in turism.

"Anul acesta, pana la sfarsitul lunii septembrie, vanzarea biletelor de avion s-a ridicat la valoarea de 13 milioane euro, in crestere cu 18,9 % fata de perioada similara a anului trecut. In perioada ianuarie – septembrie 2007, peste 40.000 de persoane au calatorit pe baza biletelor de avion achizitionate de la Eximtur, cu 32% mai mult decat in primele trei trimestre din 2006", a declarat Radu Morariu, director general al agentiei.

Pe zona turismului intern, Eximtur a inregistrat in primele noua luni ale acestui an vanzari de aproximativ 10 milioane euro, in crestere cu 27,5%.