"Planurile Carrefour pentru 2008 se focuseaza pe segemntul supermarketurilor, respectiv pe rebrandingul supermarketurilor Artima. Acestea vor fi denumite Carrefour la care se va adauga un alt cuvant si de asemenea, spatiul interior al magazinelor va fi reorganizat", a precizat directorul de marketing al Carrefour Romania, Andreea Mihai, potrivit NewsIn.

Aceasta a adaugat ca momentan compania este receptiva la toate oportunitatile de preluare a unor noi retele de supermarketuri existente pe piata de retail din Romania, analizand mai multe posibilitati. Conditiile pe care ar trebui sa le indeplineasca o retea de supermarketuri pentru a intra in sfera de interes a Carrefour Romania vizeaza numarul de magazine, potentialul oraselor in care sunt plasate, dar si evolutia cifrei de afaceri.

Carrefour va finaliza rebrandigul magazinelor Artima in 2008 si incepand cu 2009 vizeaza expansiunea acestei retele. Compania a semnat deja un contract pentru deschiderea unui nou supermarket in complexul Colosseum Retail Park situat in nord-vestul Capitalei. Pana in prezent, Brasov este singurul oras in care Carrefour este prezent pe ambele segmente, super si hipermarket.

Citeste si:

Carrefour Romania a preluat in toamna anului trecut lantul de supermarketuri Artima, pentru 55 milioane de euro, cu scopul de a-si consolida pozitia de piata. Reteaua Artima opereaza 21 de magazine, concentrate in vestul tarii, cu o suprafata totala de vanzari de 21.000 de metri patrati.
Carrefour Romania si-a indeplinit previziunile pentru 2007, raportand afaceri in crestere cu 42,2%, la 866 milioane euro, fata de anul precedent cand acumulase 609 milioane euro. Pentru anul in curs compania vizeaza afaceri de peste un miliard euro, doar pe segmentul de hipermarketuri.