Filiala grupului francez, Carrefour Romania, va inaugura luna aceasta, la Suceava, al 12-lea hipermarket din tara, urmand ca pana la finele lui 2008 sa mai deschida cinci magazine, investitia medie pentru o unitate fiind de circa 20 milioane de euro.
Hipermarketul Carrefour din Suceava va fi inaugurat pe 17 aprilie, in centrul comercial Bucovina Shopping City. Centrul Bucovina este dezvoltat de Fondul britanic de investitii North Real Estate si va include si un magazin Mobexpert.

Carrefour Romania anuntase ca va deschide anul acesta sase hipermarketuri in tara printre care si cel din Suceava, restul fiind situate in orasele Arad, Oradea, Bucuresti (Vitantis), Iasi (al doilea) si unul in Pitesti. Compania a inceput deja campania de recrutare pentru magazinul din Vitantis.

In plus, retailerul se va concentra pe promovarea si rebrandingul celor 21 de magazine Artima, preluate in 2007, pe care le va redenumi Carrefour Express. Compania a semnat deja un contract pentru deschiderea unui nou supermarket in complexul Colosseum Retail Park situat in nord-vestul Capitalei. Pana in prezent, Brasov este singurul oras in care retailerul Carrefour este prezent pe ambele segmente, super si hipermarket.

Carrefour Romania a preluat in toamna anului trecut lantul de supermarketuri Artima, pentru 55 milioane de euro, cu scopul de a-si consolida pozitia de piata. Reteaua Artima opereaza 21 de magazine, concentrate in vestul tarii, cu o suprafata totala de vanzari de 21.000 de metri patrati. Carrefour Romania si-a indeplinit previziunile pentru 2007, raportand afaceri in crestere cu 42,2%, la 866 milioane euro, fata de anul precedent cand acumulase 609 milioane euro. Pentru anul in curs compania vizeaza afaceri de peste un miliard euro, doar pe segmentul de hipermarketuri.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri