„Noua unitate din Oiejdea are o capacitate de productie de 100 tone pe zi si se concentreaza pe doua tipuri de produse: carnaciori din carne de pui si produse premium - gata preparate - din piept de pui. Prin acest brand, Transavia intra in categoria mezelurilor fiert-afumate”, a spus Ioan Popa. Sumele alocate pentru investitia in fabrica sunt asigurate in cea mai mare parte din resurse proprii.

Popa a precizat ca productia va fi destinata in principal pietei interne, dar este evaluata si posibilitatea de a patrunde si pe piata externa, mai ales in Europa.„Este loc pe piata interna a preparatelor din carne de pui, unde in prezent predomina produsele din import, iar consumatorii romani se orienteaza tot mai mult pe acest tip de produse” a mai declarat Popa.

Pentru acest an Transavia estimeaza o dublare a cifrei de afaceri de pana la 100 milioane de euro si un profit brut cel putin similar cu cel de anul trecut, in valoare de opt milioane euro. Potrivit directorul general al Transavia, evolutia pozitiva a cifrei de afaceri se va datora cresterii productiei de carne de pasare la circa 50.000 tone pe an, inclusiv productia de la Avicola Brasov, dar si ca urmare a intrarii pe piata preparatelor din carne de pui.

Transavia este o societate pe actiuni cu capital privat integral romanesc si a fost infiintata in 1991, avand ca principal obiect de activitate cresterea pasarilor si comercializarea produselor din carne de pasare. In prezent, principalii concurenti la carnea de pasare sunt Agricola Bacau, Agrisol si Avicola Calarasi.