Compania ceha de farmaceutice anunta ca schimbarea se va produce incepand cu data de 1 iunie a.c. si este rezultatul unui proces de selectie interna avand la baza performanta manageriala.

Catalin Vicol si-a inceput cariera in 1995, ocupand functii in vanzari si marketing, iar din 2003 s-a alaturat echipei Walmark pe pozitia de director marketing. In aceasta perioada compania de farmaceutice si-a consolidat pozitia pe piata romaneasca, atingand o cota de piata de 19,4%. Vicol este membru al Chartered Institute of Marketing – cea mai importanta organizatie mondiala a profesionistilor in marketing, iar printre pasiunile sale se regasesc tenisul, calatoriile si colectiile de antichitati.

Fostul director general al Walmark Romania, Horia Vilcu, a fost desemnat sa deschida noua filiala a companiei din Franta, unde conducerea companiei spera sa atinga cote de piata semnificative pe categorii singulare de produse. Vilcu a initiat business-ul Walmark in Romania in 1997, transformand divizia romaneasca in lider pe piata locala a suplimentelor alimentare.

Compania WALMARK a fost infiintata in anul 1990 si activitatile ei s-au largit treptat, in mai multe domenii. De cativa ani, firma si-a declarat orientarea strategica spre domeniul farmaciei si dupa vanzarea diviziei agricole din anul 2001 si a unei importante parti a diviziei de bauturi de la sfarsitul anului 2004, acum se concentreaza din plin asupra pietei suplimentilor alimentari si a medicamentelor. In anul 2001 firma a fost transformata din societate cu raspundere limitata in societate pe actiuni, avand la ora actuala un numar de 9 actionari, persoane fizice din Cehia, si filiale in: Slovacia, Polonia, Ungaria, Romania, Bulgaria, Ucraina, Lituania, Letonia si Franta. In prezent, produsele Walmark sunt comercializate in peste 20 de tari.