Producatorul de obiecte sanitare, Roca, si-a propus ca in trei ani sa detina 25% din segmentul premium al pietei locale de obiecte sanitare din portelan vitrat, a declarat directorul Roca Romania, Joan Jorda, cu ocazia lansarii oficiale a brandului Roca in Romania.
"Prin marca Roca vom incerca sa completam oferta pentru segmentul de lux din Romania", a declarat Joan Jorda, care a anuntat deschiderea primului showroom Roca din Romania, realizat in parteneriat cu Delta Design.

Conform declaratiilor reprezentantilor Roca, pana la sfartitul anului 2008, pe langa acest showroom, vor mai fi deschise inca cinci, situate in Cluj-Napoca, Sibiu, Brasov, Timisoara si Arad. Acestora li se vor adauga alte 20 de magazine in toata tara, in urmatorii trei ani, in colaborare cu distribuitorii locali.

Roca detine in momentul de fata 27% din segmentul economic al piete locale de obiecte sanitare prin brandul Inker. Roca este actionarul majoritar al Cesarom pe care a achizitionat-o in 2006 de la grupul Austriac Lasserdberger. Pana acum investitiile companiei la Cesarom se ridica la aproximativ 9,5 milioane euro.

De asemenea, pe langa achizitia fabricii din Militari, Roca a mai achizitionat de la grupul austriac si un teren de 50.000 mp, care se afla in vecinatatea unitatii.

Grupul Roca a fost infiintat in 1917 si are ca obiect de activitate producerea de obiecte sanitare, cazi de baie si de dus din acrilic, cazi de baie si de dus din otel, robineti, accesorii pentru baie si altele. Grupul detine 63 de fabrici in 19 tari si are peste 23.000 de angajati. Roca este integral o afacere de familie, inregistrand in 2007 o cifra de afaceri de 1,7 miliarde euro si un profit net de 129 milioane euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri