Potrivit acestuia, Divizia Detergenti a inregistrat o crestere exploziva in 2007, motorul cresterii fiind brandul Persil.“Anul trecut, compania a inregistrat un avans de peste 50% a vanzarilor din gama Persil. Vrem ca anul acesta sa inregistram cresteri in ceea ce priveste detergenti peste nivelul pietei”, a mai spus Mercurian, citat de NewsIn.

Valoarea pietei de detergenti s-a ridicat anul trecut la 200-210 milioane de euro, la un curs leu-euro de 3,35. Principalii competitori ai Henkel pe aceasta piata sunt Procter&Gamble si Unilever.

Henkel Romania activeaza pe piata de detergenti de rufe cu brandurile Persil, Rex si Perwoll; pe detergensi de vase cu Pur, iar pe balsam de rufe - cu Silan. La produsele pentru geamuri si suprafete lavabile, oferta firmei include Clin, iar pe segmentul produselor pentru curatenia casei si a toaletei - Bref, in timp ce la categoria detergentilor pentru masina de spalat vase - Somat.

Citeste si:

Compania a inregistrat, anul trecut, afaceri de peste 472 milioane de lei (140 milioane de euro), in crestere cu peste 36% fata de anul 2006, si un profit inainte de plata dobanzilor si impozitelor (EBIT) de peste 90 milioane de lei (27 milioane de euro).

Infiintata in 1994 ca filiala a companiei Henkel Austria (devenita, in 1998, Henkel Central Eastern Europe), Henkel Romania are, in prezent peste 600 de angajati. Pe plan local, compania este prezenta cu trei divizii, respectiv Detergenti si produse pentru curatat, Produse cosmetice, Adezivi Tehnologii. Henkel detine doua fabrici de adezivi in Romania.

La nivel global, profitul net obtinut de grupul german a avansat, anul trecut, cu 8%, la 941 milioane de euro, in timp ce vanzarile au crescut cu 2,6%, la 13,07 miliarde euro. Grupul german are peste 52.000 de angajati in intreaga lume.