Grupul MOL intentioneaza sa construiasca un centru logistic pentru depozitarea carburantilor, pe cursul Dunarii si in apropiere de Bucuresti pentru a nu mai cumpara carburantii de la Petrom, care ii vinde la pret mult prea mare, a declarat directorul de strategie al MOL.
"In Ungaria competitia dintre OMV si MOL este foarte stransa, pe cand in Romania Petrom are o pozitie foarte puternica de care s-a folosit ca sa majoreze pretul carburantilor. Rafinaria MOL din Ungaria are iesire la Dunare si ne gandim sa stabilim un centru logistic tot pe Dunare, cat mai aproape de Bucuresti. Deoarece Petrom are o pozitie dominanta in Romania, preturile practicate de ei sunt destul de ridicate. De aceea, vrem sa aducem petrolul direct de la rafinaria noastra din Ungaria, pentru a nu mai fi astfel nevoiti sa cumparam carburantii de la Petrom", a declarat, citat de NewsIn, directorul de strategie corporate a al grupului MOL, Laszlo Varro.

Potrivit acestuia, construirea centrului logistic ar putea costa pana in 100 milioane euro si ar dura un an de zile. Directorul a mai spus ca MOL are deja un depozit langa Brasov, dar acesta se afla prea departe de Ungaria, carburantii trebuind sa fie transportasi pe cale ferata. Transportul pe apa e mai ieftin decat pe cale ferata, sustine reprezentantul MOL.

Grupului MOL Plc este cea mai mare companie integrata de petrol si gaze din Europa Centrala si de Est si are sediul central la Budapesta, fiind prezenta si in Romania. Capitalizarea de piata a Grupului MOL este de aproximativ 15 miliarde de dolari. Avand 15.000 de angajati, compania isi desfasoara activitatea in Europa, Orientul Mijlociu, Africa si tarile CIS. MOL detine trei rafinarii in Ungaria, Slovacia si Italia si opereaza peste 1000 de benzinarii in Europa Centrala si de Sud-Est.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri