"Din creditul mentionat, o parte va fi folosita la refinantarea unui credit contractat anterior, restul urmand a fi folosit la marirea capitalului de lucru, ca urmare a dezvoltarii activitatii companiei si a nevoii de sustinere a obiectivelor vizate", a spus Dumitrescu.
In ceea ce priveste vanzarile realizate de companie de la inceputul acestui an, acesta a precizat ca s-au dublat fata de perioada similara a anului trecut.
"Din punct de vedere valoric cresterea fata de aceeasi perioada a anului trecut este de 106%, vanzarile practic dublandu-se. Factorul de crestere a fost brandul <<Matache Macelaru’>>, brand ce a fost lansat oficial la sfarsitul lunii februarie", a precizat brand managerul companiei.
Acesta a adaugat ca investitiile programate pentru anul 2008 sunt axate in principal pe marirea capacitatii de productie si pe modernizarea liniilor de ambalare.
"Pentru acest an, avem in plan sa extindem semnificativ portofoliul de produse, iar acest lucru se va intampla la nivelul tuturor brandurilor", a spus reprezentantul Principal Company.
Principal Company estimeaza pentru anul in curs o cifra de afaceri de 40 milioane de euro, dublu fata de anul 2007.
"Obiectivul stabilit la sfarsitul anului trecut pentru primul semestru din 2008 a fost realizat in proportie de 95%. Scopul nostru este in continuare atingerea celor 40 de milioane estimate anterior. Ţinand cont de contexul actual din industrie, planurile noastre pentru acest final de an vor fi singurele ce vor trebui adaptate", a declarat Radu Dumitrescu.
Principal Company este producatorul brandurilor Principal, Salonta si Matache Macelaru’ si detine doua fabrici de mezeluri, in Filipestii de Padure, pentru mezelurile fiert-afumate, si in Salonta, pentru mezelurile crud-uscate.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: