Hidroelectrica a inregistrat in primul semestru din 2008 un profit net de 193,3 milioane lei, de aproape patru ori mai mare fata de profitul net obtinut in primele sase luni din 2007, de 45,1 milioane lei, a declarat directorul general al companiei, Traian Oprea.
De asemenea, venitul total al Hidroelectrica in primele sase luni ale acestui an a fost de 1,24 miliarde lei, in crestere fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand venitul total al companiei a fost de 932,7 milioane lei, potrivit lui Traian Oprea.

"Profitul net al societatii a crescut in semestrul I al anului 2008 fata de anul de raportare anterior de mai mult de patru ori. Aceasta evolutie este rezultatul masurilor economico-financiare aplicate, Hidroelectrica reusind sa obtina o crestere a intregii sale activitati, cat si o imbunatatire a performantelor, rezultatele financiare confirmand buna orientare strategica a managementului societatii atat in ceea ce priveste profitabilitatea, cat si asigurarea economico-financiara necesara unei dezvoltari durabile", a precizat directorul general al companiei, citat de NewsIn.

Directorul general al Hidroelectrica a mai spus ca profitul brut in semestrul I din acest an a fost de 230 milioane lei, de aproximativ patru ori mai mare fata de perioada similara din 2007, cand venitul brut al companiei a fost de 60 milioane lei.

In anul 2007, venitul total al Hidroelectrica a fost de 2,13 milioane lei si profitul net al companiei a fost de 52,6 milioane lei.

Hidroelectrica este controlata de stat prin Ministerul Economiei si Finantelor (MEF) si a acoperit, anul trecut, 25% din consumul de energie la nivel national. Pe piata de productie de electricitate, principalii concurenti ai Hidroelectrica sunt Nuclearelectrica si complexurile energetice din Oltenia.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri