"Cu toata ca in primele patru luni din 2008 aveam o crestere neta de 26%, in iunie vanzarile au stagnat din cauza Campionatului European de Fotbal si a alegerilor, iar in aceste conditii am ajuns la 20-21% pe primele sapte luni. Oamenii au fost retinuti de aceste evenimente si nu au mai fost la fel de interesati sa cumpere astfel de produse si sa isi vopseasca locuintele. Totusi, fata de aceeasi perioada a anului trecut, vanzarile Fabryo au crescut considerabil pe toate categoriile de produse, iar canalul cel mai dinamic de vanzare a fost segmentul retail" a spus directorul general executiv al Fabryo Corporation, care sustine ca luna a opta a acestui an va aduce vanzari record pentru companie.

Astfel, Fabryo a inregistrat, in primele sapte luni ale anului, cresteri de 22% pe segmentul vopsele lavabile, tencuieli si amorse, de 16% pe segmentul emailuri si grunduri si un plus de 23% pe lacuri. Conform obiectivelor anuntate la inceputul anului, compania a continuat planul de extindere a magazinelor partener, instaland inca 70 de masini de colorat in toata tara.

De asemenea, Fabryo a mai deschis in acest an cinci magazine de prezentare, printre care unele in orase precum Ramnicu Valcea, Targu Mures si Timisoara si mai are in plan deschiderea a alte 3-4 showroom-uri pana la sfarsitul anului. Potrivit reprezentantilor companiei, investitia intr-un showroom poate ajunge pana la 50.000 de euro.

Fabryo este unul dintre primii trei producatori de vopsea pe piata romaneasca. In 2007 compania a inregistrat o cifra de afaceri de 42 milioane euro in crestere cu 30% comparativ cu anul precedent. Portofoliul companiei include vopsele, lacuri, emailuri, amorse, adezivi, grund si produse chimice pentru autoturisme, comercializate sub marcile Savana, Innenweiss, Rost,Guzu si Ekonomic. Compania detine cea mai mare platforma de productie de vopsele din Europa de Sud-Est (50.000 mp), in urma unei investitii de peste 15 milioane de euro si are o capacitate de productie de 250 de tone de vopsele zilnic. Piata de vopsele s-a ridicat in 2007 la o valoare de 200 milioane de euro si va creste anul acesta cu 10-15%, pana la circa 230 milioane de euro.