Astfel, Ungureanu va conduce departamentul comercial al companiei farmaceutice, coordonand activitatile diviziilor de Branded Business (produse generice cu promovare medicala), de OTC-uri (produse fara prescriptie medicala) si de Key Accounts.

Discutand despre aceasta promovare, Mahendra Bharadwaj, CEO Terapia Ranbaxy, a afirmat: “Aceasta decizie este in concordanta cu politica companiei de concentrare si focalizare pe strategia de promovare egala a tuturor produselor si brandurilor Terapia Ranbaxy si cu dorinta de a construi o legatura si o sinergie puternica intre acestea”.

Cu o diploma in medicina obtinuta Universitatea Carol Davila din Bucuresti, Bogdan Ungureanu va aduce in noua sa pozitie experienta dobandita in functia de Director General Terapia Distributie, divizia de distributie a companiei Terapia Ranbaxy. El s-a alaturat companiei acum sapte ani.

Ca urmare a promovarii lui Bogdan Ungureanu in pozitia de Director Comercial Terapia Ranbaxy, noul Sales Manager Terapia Distributie este Orlando Stoica. Orlando a ocupat anterior functia de Manager Regional Terapia Distributie.

Citeste si:

Divizia de Branded Business (produse generice cu promovare medicala), a companiei va fi condusa de Claudia Firez, care a fost recent promovata in functia, nou creata in cadrul companiei, de Director Branded Business. Claudia si-a inceput activitatea in cadrul Terapia acum cinci ani cand s-a alaturat echipei ca si reprezentant medical. Mai tarziu, ea a devenit pe rand Manager de Zona (Area Sales Manager – ASM) si apoi Business Unit Manager (BUM) al Diviziei Cardio. Din noua pozitie, ea va coordona toate diviziile de produse generice cu promovare medicala, respectiv diviziile de produse cardiovasculare, de produse antiinfectioase si divizia de produse destinate sistemului nervos central si managementului durerii.

Business Unit Managerul diviziei de OTC-uri este Florin Neagu, care s-a alaturat recent companiei Terapia Ranbaxy venind de la Beiersdorf Romania unde anterior a ocupat o pozitie similara. El aduce in noua pozitie o experienta de 11 ani in Marketing si Vanzari, dintre care 7 in OTC-uri, castigata in companii precum Relad sau Beiersdorf.

Terapia Ranbaxy a inregistrat in trimestrul 2 al anului 2008 vanzari de 31 milioane dolari, cu 5% mai mult fata de perioada similara a anului precedent si cu 17% fata de primul trimestru al anului 2008, semnaland astfel impactul pozitiv al prescriptiei de brand introduse la inceputul lunii aprilie.