Retailerul suedez Ikea a inregistrat o cifra de afaceri de 99,4 mil euro in perioada 1 septembrie 2007-31 august 2008 din vanzarea a peste 12 milioane de produse.
In perioada 1 septembrie 2007 – 31 august 2008, ponderea produselor de mobilier a fost de aproximativ 60% din vanzarile magazinului IKEA din Baneasa, restul reprezentand accesorii si decoratiuni pentru casa.

Din categoria mobilier, cele mai bine vandute produse au fost: combinatiile de dulapuri Pax, cu 19.700 de unitati vandute, sistemele modulare de biblioteca Billy, cu peste 15.600 de bucati, corpurile de bucatarie Faktum, cu peste 13.600 de bucati, produsele din gama Klippan (canapele, fotolii, sezlonguri, taburete), cu peste 2.000 de unitati vandute.

Din categoria decoratiuni si accesorii pentru casa se remarca vanzarile de becuri economice SPARSAM, cu peste 230.000 de bucati, pernele si pilotele din familiile de produse Mysa si Gosa, cu peste 180.000 de bucati si produsele din familia IKEA 365+ (tigai, oale, borcane, ustensile de bucatarie), cu un total de 76.560 de bucati.

Referitor la obiectivele pentru catalogul din 2009, Cornel Oprisan, Retail Manager al IKEA Romania, a declarat: "La finalul anului IKEA 2009, speram sa depasim 110 milioane de euro in vanzari”.

Acesta a adaugat ca Ikea Romania vizeaza in continuare expansiunea retelei de magazine la nivel national, cea mai buna varianta fiind parcurile de retail, fara a exclude insa locatiile independente. In plus, Oprisan considera ca pe piata din Capitala mai este loc pentru un magazin IKEA, astfel, doua unitati in total fiind suficiente.

In primul an de activitate pe piata din Romania, in perioada martie 2007 - martie 2008, compania a atins vanzari in valoare de 87 de milioane euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri