Tot din declaratiile acestuia reiese ca Life Care detine o cota de 70% din piata Bio romaneasca, piata ce se afla in continua crestere. “Domeniul bio este deosebit de atractiv in general, la nivel european astfel de afaceri ajungand sa reprezinte pe pietele mature deja 8% din piata de food si non-food”, mai spune fondatorul Life Care.
Acesta a adaugat ca 95% din cifra de afaceri provine prin sistemul network marketing, iar restul de cinci procente este adus de retailul clasic. Peste 60% din vanzarile companiei il reprezinta segmentul cosmeticelor.
In urma cu doua luni Life Care a inceput comercializarea produselor Bio prin reteaua Carrefour, care percepe pentru aceste produse o taxa de sub 10% dintr-una normala. Totodata reprezentantul companiei a declarat ca in urmatoarele zile vor lansa si varianta shopping on line.
In 2009 compania isi propune sa-si dezvolte reteaua de distributie in tari vecine Romaniei cum ar fi Ungaria si Bulgaria. "In primul trimestru al anului viitor vom incepe distributia in Ungaria, iar la sfartitul lui 2009 ne vom extinde si in Bulgaria", a declarat reprezentantul companiei.
Totodata, Life Care are in vedere deschiderea unei retele de magazine Bio, atat prin francize cat si prin inaugurarea unor magazine proprii, in afara celui din Timisoara. "Investitia intr-un magazin Bio Market de 80 mp se ridica la 80.000 euro. Intentionam sa deschidem trei sau patru magazine", a spus Cristian Onetiu.
Pentru 2009, compania are in vedere investitii de circa 1,5 milioane euro.
Anul trecut Life Care a inregistrat o cifra de afaceri de 3 mil. euro. Compania a fost fondata in 2005, in Timisoara, de fratii Cristian si Dan Onetiu.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: