Acesta a precizat ca, in 2008, cota de piata pe segmentul de panificatie este de 10%, in crestere cu doua procente fata de 2007. Totodata, cota de piata a grupului pe zona de morarit este de 15%. Pe sectorul de panificatie, Frincu a spus ca volumul vanzarilor s-a ridicat anul acesta la 10.000 de tone pe luna, in crestere cu 7% fata de anul trecut.

Reprezentantul grupului a mai spus ca pe sectorul de morarit, Vel Pitar concureaza cu competitori puternici, precum Titan, Boromir, Pambac si Dobrogea. In ceea ce priveste segmentul panificatie, concurenta este reprezentata de agentii economici locali, Frincu precizand ca nu exista un competitor la nivel national.

Principalele activitati ale grupului Vel Pitar sunt in panificatie, morarit si retail. Grupul este prezent pe piata din Romania prin intermediul celor trei firme rezultate in urma divizarii: Vel Pitar - panificatie, Sapte Spice - morarit si VP Magassin - retail.

Citeste si:

Vel Pitar detine centre de productie in Bucuresti, Ramnicul Valcea, Pitesi, Brasov, Cluj Napoca, Iasi, Tecuci, Targu Jiu, Giurgiu, Bals si Targoviste. Grupul detine 12 fabrici de panificatie, unitati de morarit, o retea de 157 de spatii comerciale, 4.600 de angajati.

Fondul de investitii Broadhurst Investment LTD, administrat in Romania de compania New Century Holdings detine aproximativ 80% din toate cele trei firme rezultate in urma divizarii.