Valoarea profitului este insa una insignifianta deoarece in perioada 2008-2010 compania duce o puternica politica de investii. “Profitul Pegasus Courier se va cifra intre valoarile de 350.000-700.000 de euro, in contextul investiilor masive pe care le vom face in Romania”, a declarat James Gray-Cheape, director general Pegasus Courier.

In ceea ce priveste marjele de profit ale Pegasus, acestea sunt in scadere, in contextul scumpirii carburantilor.

”Marjele din industrie sunt cuprinse acum intre 5-10%, in usoara scadere fata de anul 2007, dar peste cele din tarile occidentale unde aceste marje sunt sub 5%”, explica reprezentantul Pegasus care considera ca si in urmatorii 3 ani lucrurile vor sta la fel.

Referitor la modul in care criza mondiala afecteaza afacerile Pegasus Courier, acesta a declarat: “Pana in prezent afacerile Pegasus nu au fost influentate de contextul economic actual, dar cred ca pe viitor ne va ajuta deoarece tot mai multi clienti vor apela la noi pentru produsele internationale cum ar fi DPD Classic”.

Citeste si:

In ciuda problemelor cu care se confrunta acum economica la nivel global, estimarile Pegasus priviorare la cresterea pietei locale de curierat sunt unele optimiste. “In urmatorii 3 ani piata curieratului va consemna cresteri de 30-40% anual”, este de parere Cheape, care adauga ca Pegasus va creste dublu decat industria in aceasta perioada, pentru a atinge o cota de piata de 20% in 2011. Conform reprezentantului Pegasus, compania de curierat tinteste o cota de piata de 7% pentru 2008 si de 10% pentru 2009.

In martie 2008, GeoPost, o subsidiara a Postei Franceze, impreuna cu turcii de la Yurtici Kargo, au decis in martie 2008 achizitionarea a 80% din actiunile companiei de curierat Pegasus. Ca urmare a acestei achiztii, incepand din 2010, Pegasus isi va schimba numele in DPD, brandul international al GeoPost.

Pegasus a fost infiintata in 1997, fiind prima companie de livrari urbane din Romania si a devenit in 2000 reprezentanta pentru Airborne Express (a 3-a companie de curierat rapid si coletarie din USA) si pentru Aramex.

Piata interna de curierat este estimata sa atinga pana la sfarsitul acestui an valoarea de 200 de milioane de euro, iar pana la sfarsitul lui 2010 se preconizeaza o valoare de 300 de milioane de euro. Principalii concurenti ai Pegasus Courier pe piata locala sunt TNT, DHL, Fan Courier, Cargus, Curiero-TCE Logistica, Fedex si UPS.