In primele noua luni ale anului, Carrefour a inregistrat vanzari de 819 milioane euro in Romania, in crestere cu 41,5% fata de cele din perioada similara a anului trecut.

Carrefour, al doilea lant de magazine din lume, a anuntat ca e pe cale sa-si atinga tinta pentru intregul an, dupa ameliorarea de pe segmentul francez de comert cu amanuntul si cresterea de pe piata Americii Latine, care au urcat cu 7% vanzarile companiei din trimestrul III, comparativ cu aceeasi perioada a anul trecut.

"Vanzarile din hypermarketurile frantuzesti au inceput sa se amelioreze, iar pietele noastre de crestere joaca un rol important in obtinerea unor rezultate vizibile", a spus directorul executiv al Carrefour, Jose Luis Duran.

Vanzarile din trimestrul al treilea ale intregului grup au sporit la 24,72 miliarde euro, ca urmare a majorarii cu 23% a vanzarilor din America Latina, la 3,2 miliarde euro, potrivit Carrefour.