“Daca la inceputul anului preconizam o crestere de 15% a cifrei de afaceri fata de 2007, acum estimam ca valoarea acestei cresteri va fi de 12-13%, pana la 16,5 mil. euro”, declara reprezentantul Franke Romania.

El explica si motivul pentru care afacerile Franke nu vor avea asa de mult de suferit in actualul context economic. “Criza a afectat foarte mult sectorul proiectele rezidentiale mari, iar Franke nu este favoritul acelor proiecte pentru ca se adreseaza clientilor medium&high, iar dezvoltatorii colaboreaza foarte frecvent cu companii care au ca target segmentele medium&low pentru ca sunt mai putin costisitoare”, afirma Cobaschi.

In ceaste conditii, Franke continua sa se bazeze pe sectoarele traditionale, adica renovarile si casele private, si mai putin pe proiectele rezidentiale mari.

Daca acum 10 ani cand Franke a intrat in Romania, piata locala de electrocasnice incorporabile era aproape inexistenta, acum aceasta a ajuns la 10% din piata electrocasnicelor.
“Piata electrocasnicelor incorporabile va ajunge anul acesta la o valoare de 40-50 mil. euro, iar in urmatorii 10 ani va ajunge la 50% din piata electrocasnicelor in Romania”, spune acesta.

Citeste si:

In prezent, compania are in Romania 43 de angajati si detine in portofoliu peste 1.000 de produse diferite.

Produsele comercializate de companie sunt produse in proportie de 95% in Italia, iar restul sunt importate din Scotia, Germania si Elvetia. Franke Romania desfasoara activitati de export in Moldova, Serbia si Turcia.

Produsele Franke sunt distribuite la nivel national printr-o retea de showroom-uri, care numara 30 de unitati amplasate in 25 din marile orase, prin parteneri - importatori si producatori de mobilier, precum si prin principalele retele de hipermarketuri.