Distribuitorul de produse farmaceutice Ropharma SA Brasov a inregistrat in primele noua luni ale anului un profit net de 413.247 lei, dupa ce in 2007 a raportat o pierdere neta de peste 70.000 lei, au informat reprezentantii companiei.
De asemenea, compania a inregistrat in primele noua luni o cifra de afaceri de peste 58 milioane lei, in crestere fata de perioada similara a lui 2007 cand a avut afaceri de 42,1 milioane lei.

"Cresterea capitalului social cu 2,55 milioane lei realizata in trimestrul doi a contribuit intr-o mare masura la realizarea indicatorilor prevazuti in bugetul de venituri si cheltuieli. Am fost mai eficienti in alocarea resurselor, fapt reflectat in cresterea veniturilor financiare cu 7% si a reducerii cheltuielilor financiare cu 24%. Acest fapt este putin atipic pentru aceasta perioada cand lichiditatea unei companii este influentata puternic de contextul macroeconomic", a declarat administratorul Ropharma, Alin Radasanu.

Recent Consiliul de Administratie al companiei Ropharma a anuntat convoacarea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor (AGEA) pentru data de 17 decembrie 2008, in vederea aprobarii fuziunii prin absorbtie cu societatile Farmaceutica Aesculap, Medica Bacau si Global Pharmaceuticals Brasov.

De asemenea, AGEA are pe ordinea de zi aprobarea efectelor fuziunii prin absorbtie, respectiv dizolvarea fara lichidare a SC Farmaceutica Aesculap SA, SC Global Pharmaceuticals SRL si SC Medica SA si transmiterea universala a patrimoniului acestora catre societatea absorbanta in schimbul atribuirii de actiuni nou emise de SC Ropharma SA. In urma fuziunii, capitalul social al SC Ropharma SA se va majora de la 3,9 milioane lei la 12,6 milioane lei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri