"Anul 2008 a fost un an de crestere atat pentru piata de training, cat si pentru business-ul Ascendis care a depasit tintele propuse initial, ajungand la 4,3 milioane euro. Evolutia pozitiva este rezultatul investitiilor in personal realizate de companiile din sectoare precum financiar-bancar, telecom, energie si farmaceutice", a declarat Andrei Gosu, director general Ascendis Consulting.

Pentru anul 2009 compania se asteapta la o crestere a pietei de training si a propriului business. Andrei Gosu considera ca unul dintre punctele cheie pentru dezvoltarea pietei de training in 2009 este lansarea de catre Ministerul Muncii a schemelor de ajutor de stat pentru formare, destinate companiilor interesate sa isi instruiasca angajatii

“Este vorba despre doua programe de finantare din fonduri publice europene acordate de Uniunea Europeana: "Acces si participare la Formare Profesionala Continua" si "Formare si sprijin pentru intreprinderi si angajati pentru promovarea adaptabilitatii" care au alocate 182 milioane euro, respectiv 87 milioane euro pentru perioada 2007-2009. Pentru 2007-2013, cifrele ajung la peste 940 milioane euro", a explicat Gosu.

Citeste si:

Reprezentantii Ascendis estimeaza ca, in 2008, piata de training a atins valoarea de aproximativ 40 de milioane de euro. Pentru acest an, compania se asteapta la o crestere a pietei, pornind de la un minim de aproximativ 10% pana la 100%, crestere sustinuta din directia fondurilor europene pentru companii pentru administratia publica.

Ascendis este una dintre cele mai mari companii de training, consultanta in domeniul dezvoltarii organizationale si teambuilding din Romania, cu o echipa de 45 de consultanti si facilitatori si cu un portofoliu de peste 120 de clienti constanti. Printre clientii Ascendis se afla: Bancpost, BCR, Distrigaz Sud, Europharm, Holcim, IBM, ING Microsoft, Petrom, si Pfizer.