Alka a demarat aceasta investitie in 2008, estimand ca o va finaliza pana la finalul acestui an.

“Pornind de la asteptarile consumatorilor nostri estimam cresterea segmentului de fructe uscate, intr-o linie similara cu cea a semintelor Nutline, care ocupa pozitia de lider. Pentru brandul Nutline, segmentul fructelor uscate reprezinta o directie de crestere relevanta: la acest moment fructele uscate, ca snack, sunt cautate de publicul orientat catre produse naturale si sanatoase, public atent la alimentatia echilibrata”, declara Amir Krenzia, director general Alka Grup.

Extinderea gamei s-a realizat prin introducerea unor noi produse precum alune, arahide, caju, precum si noi retete de MIXuri. Astfel, compania are in portofoliu doua mixuri de fructe uscate, prajite si sarate (Cocktail Mix si Party Mix), precum si un alt mix de fructe deshidratate si migdale crude (Fitness Mix).
Gama Nutline include in prezent 14 produse, disponibile in 21 de sortimente.

Potrivit ultimului studiu de piata AC Nielsen, brandul Nutline detine o cota de piata de 38% pe segmentul seminte si fructe uscate.

Piata de fructe uscate a inregistrat, in perioada octombrie-noiembrie 2008, o crestere de aproximativ 23,7% in volum, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, potrivit datelor Nielsen Romania. Diversificarea sortimentala pe aceasta piata este inca destul de redusa, semintele si arahidele detinand o cota de 85% din total.

Alka Grup este unul dintre cei mai importanti jucatori din sectorul FMCG din Romania. Din portofoliul companiei fac parte marcile Nutline, Alka, Alka-Prajitura casei, Alka Fancy Bakery, Zeo, Dr. Krantz, Alfers, Gold Mocca si Stretto. De asemenea, compania produce, ambaleaza si distribuie napolitane, prajituri, biscuiti glazurati si neglazurati in diverse sortimente, cafea si o intreaga gama de seminte si fructe uscate.