"Vestul tarii este un teritoriu strategic pentru Real, nu doar prin magazinele pe care le avem aici dar si prin parteneriatele solide, pe termen lung, pe care ni le propunem cu furnizorii locali si regionali. Deschiderea noului magazin dovedeste angajamentul nostru pe termen lung ca jucator pe piata din Timisoara, dar si puterea companiei in competitia pentru reducerea preturilor", a declarat, Michel Lamoot (foto), director general al Real Hypermarket Romania.

Magazinul, situat la iesirea din oras, inspre Lugoj, este amplasat pe o suprafata construita de 12.500 de metri patrati, dispune de o suprafata utila de vanzare de 7.500 de metri patrati si beneficiaza de o parcare cu peste 500 de locuri. Magazinul are 48 de case de marcat si o sortimentatie de peste 40.000 de produse alimentare si nealimentare, provenite in proportie de 90% de la producatori si furnizori locali. In plus, unitatea are o gama si de 24 de vinuri, dintre care 16 rosii si 8 albe si roze, care pot fi degustate inainte de a fi cumparate.

"Cele peste 320 de vinuri romanesti din toate regiunile viticole ale tarii (Banat, Transilvania, Moldova, Muntenia, Oltenia, Terasele Dunarii, Crisana si Maramures) reprezinta cea mai completa oferta de vinuri romanesti din comertul modern din Romania, obiectivul Real fiind relansarea si sustinerea podgoriilor si centrelor viticole romanesti in comertul de la noi", se precizeaza in comunicatul de presa emis de companie.

Oferta de vinuri autohtone este completata cu peste 300 de vinuri din 15 tari, atat din Europa (Franta, Italia, Ungaria, Germania, Spania, Portugalia etc.), cat si din Lumea Noua a vinului (Chile, Argentina, California, Africa de Sud, Australia etc).

La inceputul acestui an, in hipermarketurile Real a fost introdusa o noua marca proprie, Real Quality, pozitionata pe segmentul premium al preturilor. Pana in 2011, conducerea Real si-a propus ca vanzarile generate de produsele sub marca proprie sa insemne 20% din total incasari. Pe langa brandul Quality, Real a mai lansat si brandul TIP, adresat clientilor cu bugete reduse, dar si un brand premium, Selection, precum si produsele organice sub marca real,- Bio.

Anul trecut, Real Hypermarket Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 638 de milioane de euro, in crestere cu 92% fata de anul precedent, pe fondul extinderii retelei cu sase noi magazine. Anul acesta, retailerul german a mai deschis alte trei magazine, reteua numarand in prezent 23 de magazine in Bucuresti si in alte orase importante ale tarii - cate trei in Timisoara si Bucuresti, cate doua in Constanta si Oradea si cate unul in Arad, Bacau, Baia Mare, Brasov, Cluj, Craiova, Deva, Galati, Pitesti, Satu Mare, Sibiu, Suceava si Tg. Mures.

Citeste un studiu despre marcile private din magazinele romanesti.







Retailerul Real vrea ca 20% din venituri sa provina din vanzarea marcii proprii

Retailerul Real vrea ca 20% din venituri sa provina din vanzarea...