Compania isi va pastra structura organizationala si de business, precum si gama de produse.

Bergenbier, brandul principal al companiei, este prima marca din portofoliu lansata pe piata locala si totodata motorul afacerii, reprezentand anual aproximativ jumatate din volumul si valoarea vanzarilor firmei.

Decizia schimbarii numelui companiei a fost luata in contextul in care, in decembrie 2009, aceasta a iesit din grupul Anheuser-Busch InBev, odata cu vanzarea tuturor operatiunilor sale din noua tari ale Europei Centrale si de Est (Romania, Bulgaria, Croatia, Cehia, Ungaria, Muntenegru, Serbia, Bosnia si Slovacia) catre CVC Capital Partners, unul dintre principalele fonduri de investitii private si consultanta in investitii la nivel mondial.

Bergenbier S.A. va fi parte integranta a grupului nou-format, StarBev, ce include toate operatiunile din domeniul producerii si distributiei berii, achizitionate de CVC Capital Partners in urma tranzactiei de la finele anului trecut.

“Am ales sa ne numim Bergenbier S.A. ca semn firesc al recunoasterii unui renume pe care compania si l-a creat in ultimii 15 ani. Oricare a fost numele entitatii juridice, suntem cunoscuti prin Bergenbier, brandul creat in mai 1995, pe gustul si pe sufletul romanilor. In urmatorii ani, sub numele de Bergenbier S.A. vom continua sa investim in branduri si in oameni de calitate. Romania reprezinta una dintre principalele piete in care activam in cadrul grupului StarBev”, declara Mihai Ghyka (foto), presedinte Bergenbier S.A. Interviu WS – Mihai Ghyka: Americanii cred ca pot schimba lumea. La noi, vad o lipsa de speranta

Brand dezvoltat special pentru piata locala de bere, Bergenbier a facut pionierat in Romania inca de la lansarea din 1995, cand a fost prima
bere din segmentul mainstream distribuita la nivel national.

Bergenbier a fost primul brand de bere romanesc ce a lansat un sortiment fara alcool in segmentul mainstream, in 2001, si a revolutionat segmentul de piata al berilor imbuteliate in sticla de plastic, lansand in luna iunie 2003 Bergenbier Q-Pack, un ambalaj inovator care permite pastrarea berii in sticle de plastic in conditii optime pentru mai mult timp.

Bergenbier este unul dintre cele mai puternice branduri romanesti, bucurandu-se de o notorietate de peste 95% in randul consumatorilor din tara noastra (conform unui studiu realizat de Synovate in 2009) si are unul dintre cele mai longevive si mai populare sloganuri din istoria publicitatii din Romania (“Prietenii stiu de ce!”).

Producatorul Bergenbier a intrat pe piata locala in 1994. In prezent, Bergenbier detine 2 fabrici de bere la Ploiesti si la Blaj, numara peste 730 angajati si dispune de o retea de distributie nationala. Bergenbier S.A. va continua sa produca si sa promoveze marcile Bergenbier, Stella Artois, Beck's, Löwenbräu si Noroc si sa importe specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.

CVC Capital Partners ("CVC") este unul dintre principalele fonduri de investitii private si consultanta in investitii la nivel mondial, companie infiintata in anul 1981, care are o retea de 19 birouri si 231 de angajati in Europa, Asia si Statele Unite.

CVC investeste in prezent 18 miliarde de euro fonduri private, provenind de la CVC Fund V, CVC Tandem Fund si CVC Asia III. In prezent, CVC Funds detine 51 de companii in intreaga lume, avand aproximativ 280.000 de angajati in diferite tari. Impreuna, aceste companii au o cifra de afaceri totala de aproximativ 88 de miliarde de euro.

Gigantul CVC Capital Partners a evaluat producatorul Bergenbier la cel putin 250 mil. euro

Gigantul CVC Capital Partners a evaluat producatorul Bergenbier la...