Producatorul de lactate Danone Romania isi consolideaza echipa de comunicare, nutritie si stiinta si are, incepand cu luna iunie, un nou manager de comunicare externa, functie ocupata de Georgiana Gheorghe.

Georgiana Gheorghe, 31 ani, are peste zece ani de experienta in comunicare si relatii publice, pana in anul 2007 ocupand functia de PR Manager al grupului farmaceutic A&D Pharma, iar incepand cu 2008, in calitate de Managing Partner a pus bazele agentiei de consultanta in comunicare - Presage Public Relations & Public Affairs, scrie NewsIn.

„Parcursul profesional si realizarile Georgianei Gheorghe au fost cele care au recomandat-o pentru aceasta pozitie. Danone Romania isi consolideaza echipa de comunicare, nutritie si stiinta pentru a fi si mai aproape de grupurile de dialog social, organizatiile non-guvernamentale si mass-media”, a declarat directorul de comunicare, nutritie si stiinta al Danone Romania, Bogdan Ioachim.

Producatorul de lactate Danone Romania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 435 milioane lei, mai mare cu 3% fata de 2008, iar volumul de vanzari s-a majorat tot cu 3%. Potrivit oficialilor companiei, in prezent Danone detine o cota de piata de 50% pe categoria de produse lactate proaspete (iaurt, sana, kefir, lapte batut, smantana si deserturi lactate) si 60% cota de piata in volum pe segrmentul de iauturi.

Compania Danone Romania face parte din grupul Danone, prezent in 120 de tari. Danone a inregistrat vanzari de 15 miliarde de euro in 2009.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri