Danone a mai raportat, referitor la Europa, cresteri de peste 10% ale vanzarilor de produse lactate proaspete pentru Ucraina, Polonia, statele scandinave si Danemarca. In restul lumii, avansuri similare au fost inregistrate, printre altele, in SUA, China, Brazilia, Argentina si Japonia.

La nivel european, cresteri ale vanzarilor cuprinse intre 0% si 10% au fost consemnate in Marea Britanie, Franta, Germania, Elvetia, Austria si Rusia.

In schimb, pe pietele din Belgia, Olanda, Irlanda, Spania, Portugalia, Italia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Bulgaria, Grecia, Turcia si Belarus vanzarile grupului francez au scazut.

Citeste si:

La nivel de grup, vanzarile de produse lactate proaspete au urcat cu 7,1% in primul semestru. Pe acest segment, grupul a realizat venituri de 4,75 miliarde de euro, comparativ cu 4,26 de miliarde de euro in primele sase luni ale anului trecut.

Vanzarile totale ale grupului au crescut in primul semestru cu 7% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, la 8,36 miliarde de euro, si cu 9,8% in volum. Profitul net al Danone a urcat in prima jumatate a anului cu 10%, in termeni comparabili, la 848 de milioane de euro.