Clientii vor putea face cumparaturi cu noul card, atat in magazine, cat si pe Internet, dar numai dupa ce acesta este incarcat cu bani in prealabil. Astfel, riscul tranzactiilor pe Internet sunt reduse.

"Noul produs financiar, prin avantajele si beneficiile sale va oferi posesorilor un plus de siguranta si incredere la efectuarea platilor utilizand cardul, chiar si pe Internet", se precizeaza intr-un comunicat de presa emis de retailerul francez.

Lansarea cardului Carrefour MasterCard va avea loc oficial saptamana viitoare, in cadrul unei conferinte de presa, au mai spus oficialii retailerului.

Citeste si:

Miscarea celor de la Carrefour este unica in peisajul retailului romanesc, in conditiile in care toate celelalte lanturi de supermarketuri si hipermarketuri ofera clientilor doar carduri de fidelitate, prin care pot obtine reduceri la diferite articole, in functie de valoarea cumparaturilor anterioare.

Doar germanii de la Metro Cash & Carry, lant de magazine in format en-gros, ofera in prezent clientilor revanzatori (mici comercianti) carduri de credit, cu o limita de credit de 35.000 de euro. Cardul, lansat la sfarsitul lui iunie, este co-branded, emis in parteneriat cu Unicredit Tiriac, sub logo-ul Visa. [Citeste aici mai multe despre cardul Metro Cash & Carry].

Metro si Unicredit Tiriac tintesc 10.000 de carduri co-branded in primul an de la lansare

Metro si Unicredit Tiriac tintesc 10.000 de carduri co-branded in...