Retailerul francez Carrefour, care opereaza pe piata locala un numar de 23 de hipermarketuri si 29 de supermarketuri, a anuntat lansarea, in parteneriat cu MasterCard si Rev Europe, a unui card preplatit de cumparaturi.
Clientii vor putea face cumparaturi cu noul card, atat in magazine, cat si pe Internet, dar numai dupa ce acesta este incarcat cu bani in prealabil. Astfel, riscul tranzactiilor pe Internet sunt reduse.

"Noul produs financiar, prin avantajele si beneficiile sale va oferi posesorilor un plus de siguranta si incredere la efectuarea platilor utilizand cardul, chiar si pe Internet", se precizeaza intr-un comunicat de presa emis de retailerul francez.

Lansarea cardului Carrefour MasterCard va avea loc oficial saptamana viitoare, in cadrul unei conferinte de presa, au mai spus oficialii retailerului.

Miscarea celor de la Carrefour este unica in peisajul retailului romanesc, in conditiile in care toate celelalte lanturi de supermarketuri si hipermarketuri ofera clientilor doar carduri de fidelitate, prin care pot obtine reduceri la diferite articole, in functie de valoarea cumparaturilor anterioare.

Doar germanii de la Metro Cash & Carry, lant de magazine in format en-gros, ofera in prezent clientilor revanzatori (mici comercianti) carduri de credit, cu o limita de credit de 35.000 de euro. Cardul, lansat la sfarsitul lui iunie, este co-branded, emis in parteneriat cu Unicredit Tiriac, sub logo-ul Visa. [Citeste aici mai multe despre cardul Metro Cash & Carry].

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri