"Magne B6 este lider pe segmentul de medicamente antistres, avand o cota de piata de 33% in valoare, la preturi de producator, in prima jumatate a anului curent", a declarat Marius Topala, director consumer healthcare Sanofi-Aventis Romania.

Noul produs va beneficia de o campanie de promovare dedicata medicilor, farmacistilor si consumatorilor, valoarea sa fiind de 3,6 milioane de euro (la pret de rate card) pentru perioada septembrie-decembrie 2010.

Decizia lansarii acestui medicament vine ca urmare a interesului companiei de a dezvolta portofoliul de vitamine si minerale, in cadrul caruia segmentul antistres este unul dintre cele mai dinamice, cu o rata de crestere de 8% in valoare, in lei, la pret de producator, comparativ cu perioada similara din 2009.

Citeste si:

Spre comparatie, piata de OTC-uri (medicamente vandute fara prescriptie medicala - n. red.) a inregistrat 6,7% crestere in valoare in aceeasi perioada de timp, potrivit surselor companiei de analize de piata Cegedim, citate de Sanofi-Aventis.

In prezent, suplimentul de magneziu marca Sanofi-Aventis este disponibil in farmacii in trei forme: Magne B6 Premium (100 mg magneziu si 10 mg vitamina B6), Magne B6 drajeuri si Magne B6 fiole buvabile. In prezent, o cutie de Magne B6 Premium are un pret de circa 30 de lei in farmacii.