"Pe primele noua luni ale anului grupul a incheiat cu incasari de 390.000 de euro, cu 58% peste cifra realizata pentru aceeasi perioada in 2009", se precizeaza intr-un comunicat de presa transmis de companie.

Cea mai mare crestere din grup, cu 80% peste cifra de afaceri din primele noua luni ale anului trecut, o inregistreaza firma Shoppers, unul dintre prinicipalii jucatori de pe piata de mystery shopping din Romania, cu o cota 38-42% (piata estimata pentru intreg anul 2010 la 1.000.000 euro).

Pe langa serviciile de mystery shopping, grupul mai ofera servicii de pregatire a personalului in servicii si vanzarii (firma Salesmen) si de evaluare si potentare a performantei organizatiilor (firma Powerlink).

Mystery shopping este un instrument de evaluare a serviciilor pentru clienti prin intermediul unui proces in care sunt implicati „cumparatori sub acoperire” pregatiti, care actioneaza pe baza unui scenariul predefinit pentru a identifica elementele ce influenteaza loialitatea clientului in procesul de cumparare. La nivel international este cunoscut si sub denumirea de secret shopping, secret buying, iar in Romania sub denumirea de evaluare incognito, evaluare sub acoperire etc. [Citeste mai multe detalii despre acest subiect aici].

Ce este si ce nu este Mystery Shopping?

Ce este si ce nu este Mystery Shopping?

Citeste si:

“Am sesizat potentialul rezultat din nevoia companiilor de a practica la cote mai inalte managementul performantei si managementul schimbarii si ne-am adaptat oferta astfel incat sa ne sprijinim efectiv clientii la cresterea rezultatelor lor de afaceri. Asa se explica dezvoltarea afacerii noastre in doi ani de context dificil pentru economia romaneasca- 2009 si 2010,” spune Adrian Barbu, CEO si partener in cadrul grupului.

Grupul opereaza din 2005 pe piata nationala, din inuarie 2010 extizandu-se in regiune: Bulgaria si Republica Moldova, cu proiecte pentru clienti ca Jysk, Waikiki, Diverta. Printre clientii din Romania ai grupului The Consultants din acest an se numara: Porsche Romania, Grupul Dacia-Renault, MOL Romania, Dedeman, Marriott, Gealan Romania, eMAG.

Citeste si:

Secret Shopper vede piata de mystery shopping din Romania in urcare cu 10%

Secret Shopper vede piata de mystery shopping din Romania in urcare cu 10%

Secret Shopper vede piata de mystery shopping din Romania in urcare...